Inschrijven
Tarieven
Jaarlijks worden de tarieven voor tandheelkundige zorg vastgesteld door de nederlandse zorgautoriteit. Klik hier voor de huidige tarieven. Uw factuur ontvangt u per email. Indien gewenst kunt u de factuur ook direct meekrijgen of contant voldoen. U kunt uw factuur zelf indienen bij uw zorgverzekering. Wij hanteren de betalingsvoorwaarden van de KNMT.
Inschrijven
Momenteel nemen wij nieuwe patienten aan bij tandarts Anouk ( werkzaam op ma/di/wo/do) en Mirjam (werkzaam op do/vr).
Wilt u zich inschrijven bij onze praktijk, vragen wij u het inschrijfformulier in te vullen en te verzenden.
Zodra wij de inschrijving verwerkt hebben sturen wij u een email. Hierin staat verdere informatie omtrent het opvragen van uw dossier bij de huidige tandarts.
Zodra wij het dossier hebben ontvangen nemen wij contact met u op om een intake afspraak in te plannen. Bij uw eerste bezoek vragen wij u om een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspasje mee te nemen.
Spoed
Wij streven er naar elke dag tijd te hebben voor pijnklachten. Wilt u daarom bij problemen aan het gebit zo vroeg mogelijk bellen?
Buiten de openingstijden en in het weekend kunt u contact op nemen met de Tandarts Spoed Praktijk. Deze is bereikbaar op het telefoonnummer: 0900–8602. Zij zullen u verwijzen naar de dienstdoende tandarts.
Klachtenregeling
Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het toch een keer voorkomen dat u ontevreden bent over de behandeling of informatie verstrekking dan horen wij dat graag van u via het klachtenformulier. Wij nodigen u dan graag uit voor een verhelderend gesprek en zoeken graag samen met u naar een oplossing. Komen we er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Wanneer ook dit niet tot een oplossing leidt, dan kunt u een aanvraag voor klachtenbemiddeling indienen bij de KNMT klachtenservice.